Veelgestelde vragen

Kan ik bestellen zonder account?
Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen zonder account, wel is het handig om een account aan te maken zodat u altijd een overzicht van uw bestellingen kunt inzien.
Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?
U kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om dit te melden en de juiste gegevens door te geven.
Als uw bestelling al is verzonden dan kunnen wij dit helaas niet meer veranderen of annuleren.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik nu doen?
Soms kan het even duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Het kan ook zo zijn dat de mail in uw spam-box is terecht gekomen.
Heeft u na een kwartier geen mail ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.
Wat moet ik doen als ik een product ben vergeten te bestellen?
Wij raden u aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
Indien uw bestelling nog niet verwerkt of verzonden is kunt u het artikel nabestellen met de verzendoptie ‘Afhalen’ zodat er geen verzendkosten bijkomen. Wij zullen dat het nabestelde artikel meesturen samen met uw bestelling
Wat als het artikel dat ik wil bestellen niet op voorraad is?
Al onze artikelen zijn vlot leverbaar, meestal in 1 a 2 werkdagen.
Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan bestellen wij deze na. Als deze helemaal niet meer te leveren is (end of life) of als het te lang gaat duren nemen wij contact met u op om te kijken voor een oplossing.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw zending is verstuurd ontvangt u een mail met de track and trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen.
Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Wij versturen de bestellingen met PostNL, DHL of DPD. Welke vervoerder er gebruikt wordt hangt af van een aantal factoren zoals de hoeveelheid, levertijd en gewicht van de bestelling.
Wat kan ik doen als mijn pakket beschadigd is aangekomen?
Als er schade aan de buitenkant van de doos is, geef dat dan direct door aan de bezorger. Ook mag u in dat geval het pakket weigeren.
Neem daarna contact op met de klantenservice zodat wij dit kunnen oplossen met de vervoerder.
Mag ik mijn artikel retouneren?
Mocht u niet helemaal tevreden zijn met het product of als u van gedachten bent veranderd, dan heeft u als consument het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Meer informatie over retouneren kunt u vinden op de klantenservice pagina ‘Garantie en Retour’
Wat zijn de verzendkosten
Voor bestellingen die met de reguliere pakketpost worden verzonden rekenen wij bij orders boven de €75,- geen verzendkosten.
Voor bestellingen onder de €75,- kunt u de tarieven vinden op de klantenservice pagina “Betalen en Verzending”
Voor babykamers en bepaalde meubels gelden afwijkende verzendkosten. Dit wordt gemeld op de informatiepagina van het product zelf.
Hebben jullie ook een fysieke winkel die ik kan bezoeken?
Jazeker! U bent van harte welkom in onze winkel in Amsterdam.
Onze winkel ligt aan de Bos en Lommerweg in Amsterdam west, afslag S104 op de A10, tegenover de markt en op loopafstand van Dirk van den Broek.
Kunnen producten ook worden afgehaald?
Dat is zeker mogelijk!
Komt u voor een specifiek product wat u hebt gezien in de webwinkel? Dan is het raadzaam om even contact op te nemen voordat u komt zodat we zeker weten dat het artikel in de winkel ligt.
U bent van harte welkom!
Hoe lang heb ik garantie op een product?
Op alle producten geldt een garantieperiode van 1 jaar, tenzij anders aangegeven.
X